به آترینبه آترین، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

به آترین کوچولوی بزرگ

بدون عنوان

1392/10/19 22:54
نویسنده : مامانی
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه بزرگا و کوچولوها

 من  بیست و ششم آذر وارد هفت ماهگی شدم و غذای کمکی رو شروع کردم، ولی دو تا اتفاق مهم هم توی این ماه برام افتاد، اولی که باعث نگرانی مامان و بابام شد بیمار شدنم بود (دوم دی) ولی اتفاق دوم که اونها رو خیلی خوشحال کرد دندون درآوردن من بود(هشتم دی).

عکس من و دندونهام

عکس دندونی من

 

عکس من، روزی که دندون در آوردم


پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

عمه جون اکرم
25 دی 92 20:26
سلام به روی ماهت عزیزدلم.دندونات مبارکه.مسواک یادت نره.مواظبشون باش
سيمين
8 بهمن 92 9:24
به آترين عزيزم دندون در آوردنت مبارك .اي جان .انشاالله باهاش غذاهاي خ.شمزه مامان را بخوري وكيف كني
خاله حمیده
19 بهمن 92 14:10
وای خاله چقدر نازی
مامانی
پاسخ
ممنون لطف دارید